Venom Orjinal Mesajı Yazan: oSa Demek ki sende bi BAYERNzedesin, hatta ZE ROBERTOzede :D Biz en iyisi bi BAYERNzedeler Kalkınma ve Yardımlaşma Derneği kuralım. Birbirimizi avuturuz anca. valla aynı şeyi ben söyleyemicem çünkü bayern'e karşı durumum baya iyi http://img39.imageshack.us/img39/6988/fcbayernkopya7as.jpg
oSa 2013 yılında belki bizde rahat yeneriz :) O kadro ne öyle, 2013te Salihamidzicle Lucio bastonla mı oynuyo :D Bilmiyorum ama kadrosu çok dandik geldi bana, özellikle de seninkiyle karşılaştırınca. Transfer politikaları çok yanlış :scn_olma:
immigrant Orjinal Mesajı Yazan: Aiko- alın size gol yememe rekorum daha dewam edioda aşaya dogru sıgmadı http://www.uploadyourimages.com/viewer.php?pix=526594xv.jpg barcelona maçında gol yedin galiba :D ss'ta barcelona'nın hanesinde kutu koymuşun :sly:
cracks Orjinal Mesajı Yazan: immigrant barcelona maçında gol yedin galiba :D ss'ta barcelona'nın hanesinde kutu koymuşun :sly: çaktırma ;)
footer abi bu ss in konusunuda açtım ama herkes göremez die burayada koyayım bari ss in en altına bakın ha... :sly: :p :hihi: :drooling: :scnbebek: :scnutang: -------------------------------------------------------------------------------- http://img224.imageshack.us/img224/2127/19qv1.jpg
Slastre Orjinal Mesajı Yazan: oSa Aslında var mı daha ötesi diye bir konu vardı, ama forum yetkilisi olmama rağmen benim bile anlamadığım bi şekilde ortadan kayboldu. O yüzden bu konuyu yeni bir başlıkla tekrar açıyorum. Yalnız bi ricam olacak, resimler büyükse çarşaf gibi ssler koymayın lütfen, link ya da thumbnailleri tercih edin. İlk olarak ben bir ss koyayım, ağzınız açık kalsın :D Abartı oynamış...
footer Orjinal Mesajı Yazan: oSa Aslında var mı daha ötesi diye bir konu vardı, ama forum yetkilisi olmama rağmen benim bile anlamadığım bi şekilde ortadan kayboldu. O yüzden bu konuyu yeni bir başlıkla tekrar açıyorum. Yalnız bi ricam olacak, resimler büyükse çarşaf gibi ssler koymayın lütfen, link ya da thumbnailleri tercih edin. İlk olarak ben bir ss koyayım, ağzınız açık kalsın :D baksana ölmedin dimi lütfen mesaj yazzz ölmedin dimi? ordamısın? :D :D :D
fullspeed bir farklı skor da benden. ilk sezonumdayım. şampiyonlar liginde 3. maçım... 2 transferim var Malik Fathi ve Martin Andresen(bunu başkan Aziz aldı. bana madem sen transfer yapmıyon o zaman ben yaparım dedi) rüştü kalede oturmaktan sıkıldı walla :)
manowarif futbolcunun kendi menajerinden bak beğenirsen al diye video geldi.. http://img239.imageshack.us/img239/600/enteresan7qa.jpg
Pentagram_15 Bunlar oyunda olan şeyler daha ilk çıktığı günlerde hatta demo zamanında tartışıyorduk bunları. Yeni görmenize gerçekten şaşırdım.
Pentagram_15 Kesinlikle yamayla alakası yok bende demo versiyonda da geliyordu. En son versiyonda da geliyor. Arsenal'e Fatih Tekke kaseti gelmişti bende mesela.