Engin-gs Iğrenç bir program. Bir kere izledim çok kötüydü. Sadece tikli adam biraz komik. Diğer herşeyi iğrenç programın.
bbturk ben size bir şey söyliym,kıbrıtaki yerliler adama sinir oluyor ellerinden gelse öldürecekler. hani dalga geçiyorya mehmet ali napan falan diyor,onun için.bende diyorum beğenmiyorsan şiveni düzelt.....
Venom Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Tek kelimeyle "RezaLet" bi program... ;) katılıyorum ama herkesin zevki farklıdır
ok85 bence böyle gereksiz ve yararsız programlar kökten kaldırılmalı ana göre herkesin zevki diyede bşey olamaz tv sonuçta bi kitle iletişim aracı
tolgajk ben başta seviyodum ama şu ces falan hergün gelmeye başladı yani işin b.kunu çıkardılar ama boş zamansa izlenir yine de iyi bu arada başka bir topicte bahsettiğim olay yine oldu(bknz müzik ve şiir gülşen topiği) :drooling:
Cambaz M.a.erbil tamam süper ama orda iki tane adam var onlar manyak.Onlar koparıyo adamı.hele o tikli olan adamın herşaye tiki var ya (allahım sen beni koru yarabbim)
pir@t€ bende izliom yaw bi kıbrıslı olaraq coq güsel program ama kıbrıslılarla(bizlerle) dalga gecmesi hiç hos diiil m.ali nin ...
HellscreaM Evet bugunku programda tikli gene yoktu umarım ayrılmamıstır..Ama ayrılsa hak veririm cunku adam yazık yaa :D