neden siliyosunuzki konuları..ewet ben hasanım hadi onur la birlikte soylenelere gulduk ..esprisinede olsa scn yi kotuledik..ztn fikret hiç bişe yapmadı..
bu arada sizinle dogru dusgun konusmaya calıstık oda olmuyoo..az bişe ya sadece şu cvbı yazana kdr insan gibi davranın..yaptıımız sey kotu olabılır ama sizinde yaptıınız yanlıslar oluyo ama siz kabullenmiosunuz nedense!!konu sılmekle engellemkle olmuyo bu işler adam gibi cvp yazın ...
ayrıca makaay bende senden nefret edioorm.o şiir konusunda haklı deildin..herseyde onu bahane etme..
ayrıca konu silmekle bişeyi cozemezsin..end yaptıın yanlışlarıda kabullen..insan gibi davran.!