Hepimizin bildiği üzere pcgold türkiyenin en büyük bilgisayar toplayıcı ve parça sağlayıcılarından....showroomları mağazaları istanbulun dört bir yanına yayılmış durumda....peki sizce servis kalitesi ve müşteri memnuniyeti nasıl? sizce kendilerine yakışanı yapıyolar mı, düşüncelerinizi, anılarınızı yazarsanız sevinirim :)
şimdiden teşekkürler herkese.....
ayrıca dip soru:
bilgisayarla ilgili (donanımıyla ya da ) bi işiniz olduğunda ne yaparsınız
a) her şeyimi kendim toplarım takarım ederim, BEN bu konuda SÜPERİM!
b) eziğim büzüğüm ne toplamayı bilirim ne de doğru parçayı almayı....her şeyi YAPTIRIRIM!
c)Tek eksiğim pratiğim, aslında konuya teorik açıdan hakimim...