Öncelikle eğer menejerlik oynuyorsan ve bunları bilmiyorsan kusura bakma ama ya bizi kekliyorsun ya da kendini bu oyunu oynuyorum diye kandırıyorsundur:
Neyse ben şöyle bir üstten geçeyim:
GK: Kaleci
DL: Sol Back
DR: Sağ Back
DC: Defans (Göbek)
DMC: Defansif Ortasaha
DML: Defansif Ortasaha Sol
DMR: Defansif Ortasaha Sağ
MC: Ortasaha (Orta)
ML: Ortasaha Sol
MR: Oetasaha Sağ
AMC: Ofansif Ortasaha (Orta)
AML: Ofansif Ortasaha Sol
AMR: Ofansif Ortasaha Sağ
SC: Forvet
FC: Hem Forvet Hem AM pozlarından birine futbolcunun özelliğine göre oynayabilir demek.
S1,S2,S3 diye gidenlerde yedekler oluyor.
Umarım yeterlidir açıklamam.