Sene 2005
Sınav öncesi: Sabahın köründe sınavmı olur lan!
Sınava doğru: Sınav günü yağmurmu olur lan!
Sınav başı: Bu ne biçim soru be?
Sınav ortasına doğru: Smith sayısı ne lan!
Sınav ortası: Hade buda b şıkkı olsun..
Sınav sonlarına doğru: öhh, bitsede gidip eve yatsam artık..
Sınav sonu: Amaan yeea boşver seneye gireriz, kaçıyormu üniversite..
Sene 2006
Sınav öncesi: Sabahın köründe sınavmı olur lan!
.
..
...