Electronic Arts, NBA Live serisinin yeni oyunu NBA Live 2006 hakkındaki ilk detayları duyurdu. En önemlisi, oyunun ilk olarak Xbox 360'ta çıkacak olması. Her ne kadar bilgi verilmese de muhtemelen PC'ye de gelecek olan oyun, EA'in belirttiğine göre tüm mevcut konsollar ile PSP'ye de iniş yapıyor. Açıklananlara göre her bir basketbol oyuncusu gerçeğiyle birebir modelleniyor ve yüz animasyonları ile birleşerek çok daha gerçekçi bir görünüm alıyor. Bu anlamda her bir oyuncunun oyun içerisinde surat ifadelerini görerek yeri geldiğinde daha da gaza geleceğimizi tahmin edebiliriz.
Yıllardır EA'in oyunlarında (ve diğer spor oyunlarında) şikayetçi olduğumuz karton seyirciler de bu oyunla beraber tarih sayfalarına gömülecek. Her biri 3 boyutlu tasarlanan seyirciler, aynı zamanda oyunun gidişatına göre tepki de verecekler. Bu gerçekten oyun için büyük bir aşama. (nihayet!)
Oynanış da gerçekçiliğin artması amacıyla elden geçiriliyor.
işte link
http://streamingmovies.ign.com/sports/article/625/625260/nbalive_001_wmvlow.wmv