scuk cep tlfnunuzun markasını ve modelini söölermisiniz benimki nokia 6170 (söölimde aradan çıksın) :)
Kokane Simdilik Nokia 6510. 9. ayda kontratim bitiyor. Eger 9.aya kadar Nokia 8800 ucuzlamazsa Nokia 6101'e hücuuuuuuuuum...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Cristiano® nokia 3102 bu telefon türkiyede yok! (Babam çinden aldı) nası peki güsel mi? memnun kaldn mı?
Cristiano® dokunmatik ekranı var (tuş takımını kaldırıyorsun havaya ordan çıkıyo.)Arka kısmının 2 farklı şekli var bir tanesinde dokunmatik ekran için kalem koyulabiliyor bir tanesi düz.Renkli ekran GPRS var.(bi ara fotorafını koyarım)Ben memnun kaldım.