powercagri arkadaşlar fifacmtr.com'da tsl 2.0 indirdim.orada diyorki %90 türkçe oluyor.Bende olmadı bende ingilizce oldu.diğerleri tamam ama türkçe-ingilizce sorunu var.yardım edermisiniz lütfen
mirдňdд arkadaşım sen yenisin galiba istersen burda o sitenin adını ağzına alma çünkü burdaki üyeler ve moderatörler o siteden nefret eder nedeni de burdaki yamaları alıp biraz süsleyip kendileri yapmış gibi yayınlamalarıdır :mad: