Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15
Ben sadece siyasi diyaloglarını izliyorum kanal pekte önemli değil oynuyanlarda önemli değil, sadece içinde geçen sözler, konuşmalar ve devlet sırları önemli.Zaten dizi iki farklı bölümden oluşuyor, bir reytin için gerekli şiddet kısmı, iki Türkiye'nin gerçeklerini yansıtmaya çalışan bilgi, belge, tartışma kısmı.
Aynı zamanda benim de görüşlerim!Zaten dizinin izlenmesinde de rol oynayan budur.Sen bakma,millet şiddete alışık,şiddet her dizide var,artık reyting yapmaz.Sırlarda artık reyting yapmıyor.(Sır Kapısı,Sırlar Dünyası,Sırların Efendisi,Sırlar Diyarı,Kalp Gözü:):):)
Sırları yerinde kullanmak reyting yapıyor,bulmaca çözmeyi sevmeyen var mı?Hem de biri size çözdürürse!:)KV buna benziyor.
Orjinal Mesajı Yazan: Esener
Allah Belanızı Versin Sizin Başka Bişey Demiyorum ib..... Sırf Kendi Çıkarlarınız İçin Darbe Bile Çıkarırsınız Ulan siz örnek: 28 Şubat Şimdi İçimden Başka Şeylerde Demek Geçiyor Ama Böyleleri İçin Deymez Bile....
Bunların yüzünden zaten Türkiye ilerlemiyor.İyi şeyler yapmak isteyene dur deniyor!