certetik işte benim modem görüldüğü üzere zoom.modeli ise x5.fakat forum da gördüğüm kadarıyla virtual server ve dmz gibi butonlar bende yoq.peki şimdi nasıl port aççam.(diğer bütün butonlara bastım fakat resimlerdeki gibi bir menüyle karşılaşmadım)