icetin Arkadaşlar bildiğiniz üzre dün galatasay 2005-2006 sezonu formalarını tanıttı. Bende bunu yapmaya çalıştım.. Beğeninze. (Önemli not: Kit raptor kullanırken 234 Sporting Lizbo Benfica ya import etmeniz gerekiyor.) Yorumlarınızı bekliyorum.
Black Eagle arkaşdım avea yazsıı harici fean diil yni içindeki laciverti kaldırman lazım bide adidas amblemi brz kaymış onun dışında fena olmamaış eline sağlık
icetin Orjinal Mesajı Yazan: Black Eagle arkaşdım avea yazsıı harici fean diil yni içindeki laciverti kaldırman lazım bide adidas amblemi brz kaymış onun dışında fena olmamaış eline sağlık Yorum için sağol hoca. Loguyu düzelttim. gözümden kaçmış. yeni hali zipli klasörde.
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: icetin sırada bu forma var.. buna çalışıyorum. abi formaları bırak,kızları yap :)
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine abi formaları bırak,kızları yap :) Güzel espri:D.saol arkadaşım bi deneyelim.