harbiden 8. ve 13. evrenlerde bi SCN ittifağı oluşturmak çok güzel bir fikir.
bu oyuna başlamayanlar için söylüyorum, eğer bu oyuna başlarsanız bi şeylerden fedakarlık yapmak zorundasınız.öğrencilerin bu oyuna başlamaması rica olunur çünkü okuldaki dersleri çok fena etkilio.