tayyiphan yaw ben bu tslyi nerden indircem bana bi link verirmsiniz ben tum foruma baktim bulamadim acil lütfen simdiden tesekkurler
serhat_akın 9 Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 arkadaşım yakındatsl 2 çıkcak.türkçe spkerli bide :p aynen katılıyorum:)
Mc.Speedy abi 1. gerekmeden 1.5 hafta sora 2. çıkacak tsl ile .....biraz beklemek lazım......sabır....gelcek......
Suqunet **Ya Arkadaslar Bu Yama Cıktığı Zaman Söyle Böyük Böyük yazında Herkes Faydalansın.Tabiki Emeğe SAygılar Sonsuz Bir Sekilde Faydalansın.Sabırsızlıkla Bekliyoruz......Mükemmel Olacagindan Eminim...**
Mc.Speedy WE Pes 4 yamaları bölümnünde Herşeyin açıklaması var arkadaşlar oradan bütün ayrıntılara bakabilirsiniz....
behlem Al kardeşim Burda ">http://pes-4.de/forum/showthread.php?t=7156>font color=DarkSlateGray>Tıkla