Orjinal Mesajı Yazan: KRALL
HERKEZ YAPAMAZ ZATEN gerçi bende hiç yapmadım ama biraz uğrasmak gerekiyor
KRALL'ımız çok doğru söylüyor. Uğraşmak lazım. Proğramı ilk gördüğünüzde birşey anlamazsın, ama deneyerek yavaş yavaş anlarsın. Sonra çocuk oyuncağı olur:)