serhat_akın 9 benim sorunum vole olayı ve contra ataklar!!Vole vurmak hem çok zor hemde kaleyi bulmuyo nası vole vurabilirim bi de rakibin kontra ataklarında çok etkisiz kalıyorum buna bi yardım edin ne olur??
skywalker abi ortadan içeriye doğru ortayap kafayla indir ve şuta 2 kere bas vole atmıştım bi kere abime.süperdi.:D
Mc.Speedy haklısın abi ......abi orta gelirken r2 tuşuyla adamı yönlendirmen lazım topun gelişe göre biraz ileri geri iki kere felan basmanada gerek kalmaz
Mc.Speedy Abi L1 ile ile adamı seçersin adamın önüne geçersin kayarsın önüne geçip alırsın başka yardım veremem bu konuda ancak dediğim gibi olur...