baba en kolay yolunu anlaytayım sana şimdi ilk önce paint le aç farklı kaydet de 24 bit eşlem olarak kaydet daha sonra graphic studuo ile aç ve F2 tusuna bas 256 bit olur oyuna böle ekleyebilirsin 0_text in içine ama kitserver a ekliceksen F2 ye bastıktan sonra resme sag tıkla farklı kaydet de 256 bit eşlem olarak kaydetmiş olursun umarım yrd cı olmusum dur...