oydemir Arkadaşlar ANTUCOM!un Kadıköy boğası Serhat AKIN için hazırlamiş olduğu veda klibini ufak değişikliklerle PES4 oyunumuz için OPMOV dosyası olarak hazırladım umarım begenirsiniz:) işte link:http://files.filefront.com/serhat_ak305n_opmov_oydemir/;3911540;;/fileinfo.html
sonerknsr ya arkadaşlar biraz da beşiktaşlılar için yapsanız mesela pascal olabilir bunu bi istek olarak da kabul edebilirsiniz şimdiden teşekkürler
AvOr ya bu opmov dosyası dat klasorune konuo daha sonra oyun acıldıktan sonra tusa basılmadan beklenıo ve goruntu cıkıo olay bumudur? eger boyleyse bende olmuo. demo mac baslıo. sorun ne?
sonerknsr ben denedim oldu bi daha yükle sorun olmaması lazım bu arada yapan arkadaşımın eline sağlık pascal bekliyorum ondan
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: sonerknsr ben denedim oldu bi daha yükle sorun olmaması lazım bu arada yapan arkadaşımın eline sağlık pascal bekliyorum ondan Kardeşim elinde PASCAL' ın gol videoları varsa bana msn den yolla oydemir@hotmail.com BJK içinde yapayım saygılar...
AvOr oydemir kardes bu opmovları program ile izleyebiliyorum ama dat klasorune koymama ragmen oyunda cıkmıo oyunu acıorum beklıyorum demo mac cıkıo baya bekledım sonra koller fılan cıkıo oyundan ama vıdeo cıkmıo nasıl olacak bu ıs bı yardım!
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: avor oydemir kardes bu opmovları program ile izleyebiliyorum ama dat klasorune koymama ragmen oyunda cıkmıo oyunu acıorum beklıyorum demo mac cıkıo baya bekledım sonra koller fılan cıkıo oyundan ama vıdeo cıkmıo nasıl olacak bu ıs bı yardım! Kardeş MSN den görüşelim uygulamalı olarak yaparız saygılar...