arkadaşlar pes 4 te online oynamak için modemden dmz ayarını açıyorum .maça başlıyorum herhangi birisi ile sonra ekrana aralıklarla windows mesajları geliyor ?tehlike oldugunu falan yazıyor..bazanda worm virüsü giriyor ve bilgisayar geri sayarak otomatik kapatıyor kendini.bu uyarı mesajlarının gelmemesi için ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim saygılar.....