BJK ya guzel bir top patchi yapmissin ama icinde ne anlatim var nede bisey, ben simdi kitserverballrevolution-build10'u kullaniyorum ve senin toplari kitserver dosyasindaki obur toplarin yanina eklediyimde gormuyor top secme menusunde???
anelka39 evet gkan in yaptigi toplar güzel ama bunlari oyuna nasil ekliycez aciklama yaparsaniz daha iyi olr
tuncelaytas Orjinal Mesajı Yazan: Gkan beyler nasıl koyulacağını gkan editing de bulabilirsin. Bu arada Gökhan.... arkadaşım nerde bulcaz?insan bi link verir ya da şu bölümde bulabilirsiniz gibi bişeyler söyler..
must_sargin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=44997&page=9&pp=10 adresinde gökan arkadaşımız çok detaylı anlatmış. gerçekten çok güzel olmuş. tebrikler.