Genç müzisyen Kazım Koyuncu, bir süredir kanser tedavisi gördüğü Amerikan Hastanesi’nde yaşamını kaybetti. Koyuncu, Türkiye’nin ilk laz-rock grubu olan ‘Zuğaşi Berepe’yi kurmuştu.
Kazım Koyuncu (26.06.2005 Pazar günü) Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'nda saat 11:00'da düzenlenecek törende sevenleriyle son kez buluştu..!
Saat 18:00'da Trabzon'a ve oradan da memleketi olan Hopa'ya götürülecek.
http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=1HCTPL0APD6NH0IYVTTP0WYG9R
buda güzel şarkılarından biri.
sevenler çok üzülecektir(benim gibi) :(