Orjinal Mesajı Yazan: serromacher
ben başlattım hadi bakalım neler gelecek
Bu tip konuları kapatmamızın nedeni şekilI ve şekil II de açıkça görebileceğiniz gibi yaratıcı şeyler yazılmayıp bu tip şeylerin yazılması.Avatarında bilmemne olan şahıs.
İmzan çok güzel dediğim şahıs filan gibi hiç bir anlam ifade etmeyen tanımlamalar yazılıyor maalesef bu tip konulara.Yoksa gerçekten çok güzel bir oyun.