46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean güzel olmuş ama o FIFA logoları güzel durmamış Gerçek logoyu bulamadım, sanırım arkafon beyaz olması lazımdı. Bende FIFA.com'dan bu logoyu aldım.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine çalışma çok güzel ama sewamı yoqmu? :confused: sewamı ne demek yaw devamı demek istedin herhalde
46 Maras Orjinal Mesajı Yazan: Mean Machine çalışma çok güzel ama dewamı yoqmu? :confused: Konuyu açarken tüm Konfederasyon Kupası takım formalarını yapmayı düşünüyordum. Tek tek gelir formalar, hepsi gelir mi bilmiyorum:).