againme taxi veya taxi2 filminde bi müzik vardı. güzel bişey ya, tempolu biraz, fransız müziği gibi. bu müziğin ismini bilen var mı ya da nerden bulabilceğimi?
againme Orjinal Mesajı Yazan: gamze_10 oyle bi ayrıcalıkmı var :@ sende belli cok anlıyosun..hep bolemısınız siz:@ msnde değilisin, o ":@" bu çıkmıyo burda :D evet çok biliyorum
againme Orjinal Mesajı Yazan: gamze_10 yaa sananee! nerden geldim bu forumayaa.ya ben ii deilim yada siz sıyırmışsınızzZz.. sen iyi değilsin bence, bu foruma geldiğine göre :) Ya konuyu mahvettin ya. Millet konuya devam, bu müziği nerden bulabilirim?
Burak473 Hem konunun yeri yanlış hemde konun dışındaki gereksiz tartışmalar var.Ayıp yani konu açrken biraz daha özen gösterin.
CHaMPioN77 1) Download linkleri bölümünü neden açtık!! 2)Kardeşim isteyen istediği yerde takılır sanane bundan