Arkadaslar 28 HAZIRAN 2005 SALI tarihinde saat 16:00 da baslamak üzere IZMIR/CIGLI/EGEKENT semtinin ORMANCILAR SITESI nde KARSIYAKA nın en büyük PES4 organisazyonu düzenlenecektir.Bir cok katılım oldu,hemde hic reklam yapmadan.Bilgisayarlar ve ses sistmeleri ORMANCILAR SITESI sakinlerinin de izniyle çim futbol sahasına konulacak.suanda turnuva lig üsulü ile yapılacak ve 1hafta sonra da ligin ikinci bölümü (rövanşlar) olacak.Turnuvamızın ilk senesi olmasından ve ilk tecrübemiz olmasından dolayı sadece 8 takım ve dolayısıyla 8 kisi yer almakta.Turnuvaya GÜRBÜZ MARKETLER zinciri sponsor oldu cok sagolsun.Arkadaslarla birlikte organizator olanlarla birlesip bir dergi cıkardık tunuvaya ait.adı da GELISINE VOLE ;) bu dergide mac oncesi takımların menejerleriyle (katılımcı oyuncular) roportajlar yaptık.Fotograflar cektik.Misal olarak ben M.UNITED ile katılıyorum.Dergide diyor ki : Bu sene M.UNITED ile bir sezonluk anlaşan ZULFIKAR takımıyla ilk idmanını basına kapalı yaptı.SALI gunu oynayacagı MILAN macı öncesi kanat oyuncularına cok guvenen ZULFIKAR "Eger kanat oyuncularım Giggs ve Ronaldo rakip back lerini gecerlerse rakip takım topu aglarda görür" dedi..... gibi.ve cekildigimiz fotolar futbolcu resimleriyle dergiye basıldı falan filan.bizim burda bu oyuna ilgi cok büyük.bu yüzden mahallenin gencleri ve cocuklarınında kalabalık olmasından dolayı 100-150 seyircide gelir.anlayacagınız tam takır maclara cıkıoz.3 handy cam ve 5 foto makinası var.belgesel gibi cekcez turnuvayı.sadece bu kadarmı? TABIKI HAYIR!!! maca gelen arkadaslar,izleyiciler ve katılımcılar darbuka,atkı,flama,forma gibi seyleride getircek. (1mesale eksik ha) ayrıca mikrofon baglayacagımız mixerli 1de bilgisayarımız olcak.SAHAYA BIRSEY ATMAYALIM LUTFEN gibi anonslar yapcaz,amigo misali taraftar costurcaz.simdiden herkese selamlar...tekrar dönicem en kısa zamanda sizlere... :D turnuvadan fotoları yollarım isteyene.isteyen gelip izleyebilir.acık havada yapcaz.sanırım ilk gun 16:00 - 23:00 gibi biter günün macları.kendinize ii bakın...ve unutmayın! OLD TRAFFORD da asla yenilmedim... ZULFIKAR aka M.UNITED