-Connect- 18 18'den önce ise ek kart, genç kart vs. gibi kartlar alabiliyorsun ama pek işe yaramıyor sanırsam...
ŞANLI_ baban veya annen ya da herneyse işte biri senin hesabına para yatırırsa ek kart genç kart fln kullana biiyon diğer türlü bnim bildiğim bi işe yaramıyoo ek kart
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser Yarıyor bende var:):) Hazır konu açılmışken yazsana buraya, ben merak ediyordum. Nerelerde kullanılıyor ve hangi kart?
masterran ya gençler iyisimi siz bekleyin 2-3 yıl daha, gelin 18'e krallar gibi takılın kartıydı hesabıydı falanıydı....bakın bana :P sabrettim dayandım ve oldu :)
Nowitzki 41 bakın bende 16 ysk var babam hesabıma yatırıyo parayı sonra kartla harcıyom kartın bi özelliği de şifresi olması...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 bakın bende 16 ysk var babam hesabıma yatırıyo parayı sonra kartla harcıyom kartın bi özelliği de şifresi olması... dediğim gibi :) peder'in biraz yardımda bulunması lazım ;)
cekibico yaw brak bas nakti al ne alcaksan hem o 16 usk mı ne onu verdin dielim redroomda, napcan nası olcak şifre fln.. ya da restoranda.. aynen s.cş