Orjinal Mesajı Yazan: must_sargin
arkadaşlar,
lig maçlarında bi taraf klavye diğer taraf joystick seçmek mümkün mü? tekli maçta yapıyorum ama lig maçında sadece kendi takımını seçebiliyorsun.
şimdiden teşekkürler.
arkadaşım senin dediğin bu mu bilmiyorum ama kendin lig menüsünden lig yapıp international league yapıp ordan isteiğin kadar takım seçip karşılıklı veya bilgisayarara karşı oynayabilirsin. ayrıntılı istersen anlatırım tabi eğer buysa...