Bu vücut 1 sene önceki halim. Dedigim gibi igne felan onlar fos isler onlari gec. Ben cok arkadas taniyorum igne kullanan. Saten onlarin vücutunun naturel olmadigini anlarsin, naturel durmuyor cünki kaslar.
Dedigim gibi weight gain kullan sana bir ay icinde iyi kilo almana yardimci olur. Ben bundan 2 sene önce kullandim weight gain ve 6 kilo almistim.
Ben sana sunu öneririm:
ilk ay sadece Weight Gain
Ikinci ay Creatine ve amino acid
Antremanlarda mass seklinde olacak, yani 3*10, kendini zorliyacak kilolarla.
Tabi simdi ilk aydan hemen kaldiramiyacan kilolarin altina yatma ;)
Ben 2 senedir non-stop haftanin 5 günü antreman yapiyom. Ama bundan 4 sene önce basladim aslina ama 4 sene önce devamlilik yoktu. Haftada 1,2 bazen hic.