burası benim konum değil ama cevap vermem gerektiğini hissediyorum.
öncelikle biliyorsun herhalde bu patchmakerlar yaptıkları işlerden para almıyorlar. zamanlarını bu işlere harcayıp gezip dolaşacakları varken (birçoğunuz ve çoğumuz gibi) onlar bu işe kafa yoruyorlar. başkaları yapsın diye beklemiyorlar.
başkaları yapsın onların yaptığından 3-5 yüz değiştirip biz kendimiz yaptık diye postalarız millete demiyorlar.
eğer bu süre zarfında ben yapardım diyorsan keşke sen yapsaydın. çünkü yamacıların da normal bir insan, okulları, ruh halleri olan bireyler olduğunu unuttuğunu varsayıyorum.
yani robot değiller 15.15.2005 tarihinde saat 3 te çıkacak gibi birşey deme lüksleri yok.
ama sen diyorsun ki madem yamacılar, yapacaklar eşşek gibi. demeye çalıştığın budur açıkça. sonra da kendine saygı gösterilmesini bekliyorsun herhalde...
garip...
neyse arkadaşlar gereken açıklamayı yaparlar