Evet var Sony Ericsson K750i o 2MP ama o fiyata sadece doğubank gibi yerlerde bulabilirsin;
Bu arada ilk mesajdaki o üç telefon arasından bencede Nokia'yı sil D500 ile S700i arasındaki farkalara gelince:
S700i'de Radyo var, ses, görüntü ve kamera avantajları daha iyi.
Bende bir S700 kullanıcısı olarak kullandığım telefonu tavsiye ediyorum. Ama arkadaşlarınız telefonlarınızı hor kullanıyorsa ellerine verince bence kesin D500 alın, yanlışlıkla 165YTL'ye elinizde bir adet sadece S700i monitoru kalabilir.
Benimki kırılmadı ama kırılanları duydum. Aman dikkat.