oyunu açtığımda bütçem 12 milyon dolardı.
transfer yaptım 7 milyon dolar kaldı elimde..
sonra şampiyon oldum hemen..
yeni bütçe açıklandı 8.8 milyon dolar olarak..
fakat bu bütçe o 7 milyon doların üzerine ekleniyordu eski cm oyununda..
Bunda direkt 8.8 olarak geçti..
yani 1 milyon dolar arttı ancak..
Çok saçma bişey değilmi bu,böyle olursa her sezon büyük transfer yapamayız ki..
herkesde böylemi bu,patchle fln düzelirmi _? her sezon böyle mi devam edecek ?