selam,
yeni gelen sistem bu sene girecek olanları(yani beni ve benim gibi olanları) vede mezunları etkileyecek. sistem yeni olduğu için hiçkimsenin kesin bir bilgisi yok. soru tipleri nasıl olacak? puan hesaplamasında ne gibi bir değişiklik olacak?.. bunları henüz bilmiyoruz. ayrıca konuları yetiştirebileceğimiz bile kesin değil. bunlardan dolayı yeni sistem bizim için kötü oldu.
fakat şöyle bir ihtimalde var. öss sistemi de aynen bu sistem gibi "dank" diye öğrencilerin önüne sunuldu. onlarda öys ye hazırlanırken karşılarına öss geldi. öss nin uygulandığı ilk yıl sorular çok basitti. belki yeni bir sistem olduğu için fazla zorlamak istemediler. bize uygulanacak sınavın bunun gibi kolay olacağı söyleniyor. ve umarım öyle olur.