serromacher **bağlantın ne arkadaşım yapalım bi maç benim 256 oynamayı bilmeden mi açtın yoksa konuyu :eek: **
R2.ScHuMi_1 serro senin nası yapacagını anlattıgın konuyu okudum ona göre gerekli şeyleri indiriyorum şimdi
serromacher abi 256 ya 256 oynanmazzzzzzz. kaçırdın fırsatı neyse sana bol şans rakiplerin karşısında neyse fload yapma editlemyi kullan modlar kızabilir:D
Hasansas1905 evet oyunu kuran kişinin baglantısı en az 512 kb omalıdır.yok sa oynanmaz yani çile den başak bişi diil.