**Bu mudur?**
-Yoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe
kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım.
Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri.
insanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hisettiğim ve duyduğum acılardan...
...bıktım.
Çok fazla var.
Sanki her an için kafama cam parçaları...
...batıyor.
Anlıyor musun?