Fatih Terimi beğenir ya da beğenmezsiniz, o ayrı konu ama ben bu değişikliğin zamanlamasına bi anlam veremedim. Özellikle milli takımın son iki maçını kazandığını düşünürsek. Bu değişiklik madem düşünülüyordu, çok daha önce yapılmalıydı. Sanırım sonlara yaklaştıkça federasyonun paçası tutuştu, en azından "biz elimizden geleni yaptık, Fatih Terimi getirdik, daha napalım" diyebilecekler artık.
a)Zararın neresinden dönülürse kardır.
b)Nehir geçerken at değiştirilmez. (ya da bunun gibi bişey işte)
c)Gelen gideni aratır.
Bakalım hangisi doğru çıkacak? (şıklar biraz çelişkili oldu galiba :D)