Beyler ya bu oyunda radyoda vice citydeki gibi radyoda nasıl mplerimizi koyupta calıcaz bide Belgelerimde GTA San Andreas User FilesUser Tracks klasörünü icine koycaz anladıgım kadarıyla ama denedim calmadı oyun ayarlarında da audio ayarlarda tarattım yine olmadıı! arkadaska denedik onla olduu!!!! bende neden olmadı anlamıyorummmmmm ????Bi yardım edersenizzzz