Selam,
Şu arabayı müziğin ritmine göre zıplatıp puan topladığınız bölüm var hatırlamışsınızdır sanırım...hah işşte ben orayı geçemeyen bir malım :)
nasıl yapıcaz yaw..altta bir daire var ve sağdan oklar geliyor..oklar dairenin içine girince zıplatma tuşuna basıyorum...hep çok geç kalıyosun diyor..daha bir puan bile alamadım...şunun yordamı nedir arkadaşlar...?
Ritm kulağı falan desem değil anasını satiim..gençliğimde bateristtim ben :)