Bence PES5'in bu kadar çabuk çıkmasına gerek yoktu.Neden bu kadar acele ettiler bunu normal verilerle açıklamak mümkün değil.Madem PS3 çıkacak biraz daha bekleseler iyi olurdu diye düşünüyorum.Elbette oyunda bazı sıkıntılar cidden can sıkıyorudu ama bunlar 50Mb'lık bir patchle giderilebilirdi diye düşünüyorum.Örneğin
1-Kalecilerin karşısında çapraz koşu yaptığınızda kalecinin kılını kıpırdatmaması büyük bir sorun.(Herkes manuel kaleci kullanımını bilmek zorunda değil!)
2-Ayrıca Multiplayerdeki inanılmaz yavaşlık muhtemelen kodlarda bir iyileştirme çabasına girilmemesinden kaynaklanıyor.Fifa dediğimiz oyunun da grafikleri tatmin edici lakin multiplayerde pek de bir sıkıntı olmuyor.
3-Hakemlerde cabası...