Dragon173 arkadaşlar bi oyun yapmışlar sadece istatisliklerle savaşılıyo bina filan yapıyosun geliştiriyosun .Ama gerçekten güzel oyun.Oyunu oynamak isteyenler www.ogame.com.tr ye girsinler bizim ittifağa gelirseniz memnun olurum İttifak tagı:LOW İttifak İsmi :Lords of The World
dRaGaO ! 10.evrenin sahibi biziz artık gnrl'in işini bitirdik yaşasın KT ! 10.evrende birinciyiz artık ! Multici GnRL'ler bitti! 10.evrenin sahibi biziz!
Dragon173 hadi len gnrl nin işini siz bitirdiniz sanki biz birinciyken siz daha 6 larda sürünüyordunuz bi kere multiden kapanmadı karşılıksız maden yollamaktan yani push uptan
fbercan25 arkadaslar kacıncı evrendesiniz bende yeni uye oldum yardımcı olursanız sevinirim...ittifaga da katılrım
THE LORD EN KIYAĞI EVREN 8 DİR GELİN AMA GELİŞTİKTEN BİR MÜDDET SONRA YAĞMALANIRSINIZ BİR SÜRE BUNU GÖZE ALACAK KİŞİ BANA Ö.M İLE ULAŞSIN
dRaGaO ! walla bu arada ben daha hiç LOW die ittifak görmedim zahuz ilk 100 de warmısınız bari zahuzhua
Dragon173 Orjinal Mesajı Yazan: dRaGaO ! GnRL ve Ottomanı bitirdik sıra ITU larda .. komuta show 0olacak sizee Bok siz bitirdiniz GnRL yi Ottomanı Gnrl Gnrl yi de ceza bitirdi
CrossOver tartışma forumu değil burası gidin ogamenin forumunda ittifaklar arası tartışma bölümü var orda yapın muhabbetinizi