evet kardesim aynen bu iste
cok sagolasın fakat ben bu formayı oyuna nasıl atcam
bana bunu da soylermisin.EN SONUNDA BANA YARDIM EDEN BIRI CIKTI TA BIRADER ACAYIP DUAMI ALDIN bana bunu nasıl import ederim soylermisin?
msn katilmermi@hotmail.com istersen burdanda bulursun beni.COK SAYGILAR KARDES