Orjinal Mesajı Yazan: Fevzi
Ben çanta almayı düşünüyorum
yok makyaj seti :D şaka şaka
ben babama bu sene bişey almıcam.hem bu aralar bana hiç para vermio.hemde hep ceza verio.bilgisayarın başına geçmeme cezası.şimdide gizli geiom.yoksa cezalıyım.yarın bitio cezam.niçin verdiğinide sölim.bilgisayar ona kalcak ve sürekli chat yapak :) :(