Yönetim, Hagi'yi gönderdiği gün benim için bitmişti; ama bu konuda büyük hataları olduğunu düşünmüyorum. Çünkü sonuçta Ribery anlaşmayı bozmuş. Ribery'nin bu kadar ahlaksız olabileceği aklıma gelmemişti. Bu yaptığının üstüne Bülent Tulun'u ve eski menejerini mahkemeye vermesi daha da büyük ahlaksızlık. İnşallah FIFA'dan çıkacak kararla uzun süre futbol oynayamaz.
Galatasaray'la anlaşmasına göre 90 gün parasını almazsa anlaşmasını feshedebilir veya 10 Milyon Euro bonservis bedelini getirirse gidebilir ve adam 30 Mart'ta aşşağıdaki linkteki kağıdı imzalamış ve üstünden 90 gün geçmesi için 30 Haziran'ı beklemesi gerekiyor. Ama hatırladığım kadarıyla Haziran ayının 2. haftasında sözleşmeyi feshetmişti. Zaten Futbol Federasyonu da Galatasaray'ı haklı buldu. İnşallah bu davayı kazanırız.
http://img299.echo.cx/img299/1292/ribery1wt.jpg
( serhat_akın 9 Linke bakarsan sen de cevabını almış olursun. )