valla desene 2 milyon avro gitti.. riberyden bunlari beklemezdim, kupada sov yapti, mutlu görünüyordu, kendisi de söylemisti.. ne oldu da birden marsilayaya gitti? marsilya inter toto oynayacak. ya Galatasaray Uefa Kupasi? olacak is degil.
burda yönetimin beceriksizligi söz konusu, adamlar transferden anlamiyor, Hagiye istedigi oyunculari getiremediler, halbuki haginin istedigi oyuncular cok pahali diildi, yönetim kendi kafasindan gitti..
Gerets kizmis, ya istedigim oyuncular gelir, ya da benden basari beklemeyin, ancak 5-6 oyuncu alirsak basarili oluruz.
Simdi süperstar da gitti, valla Gerets ne düsünüyordur?
Türkiye ligi acisindan Fenerbahceli olarak bunlara sevinmemek elde degil. Ama türkiye icin, ve avrupada katildigindan cok üzücü haber.
neyse hadi hayirlisi, bakalim hersey ortaya ciksin, belki 10 milyon filan alacaksiniz, daha iyisi gelir, takmayin kafaniza..