ya halen yalan sölüo galatsaray yönetimi , adam kendini garantiye almasa böle bi olaya girer miydi ,, eer öle olsa zaten galatasarayın yaptığı acıklamanın para ödedik sözde yalanı şurdan cıkıo, ne diolar eer gittiyse ceza öder , bi kere eeğer bu futbolcu aptal değilse bilirki, gitse bile marsilyada oynıyamaz , galatasaray istediği üçreti talep eder ve marsilyada ödemez tabiki bu da fifa 'ya gider ki en az 2 sene durum ortega ile aynı , ortega da sözleşmesş varken gitti oynamadı fener izin vermedi , parasınında bi kısmını ii bi şekilde kurtardı ancak 2 senede ,, Ribery'in bu kadar aptal olucağını znnetmiorum , cünkü o burda ortega'nın fener de olduğu kadar rahatsız deildi artı genc ( bu arada ortega fener den gidin ce başka bi klub le imzlamamıştı obile biliodu oynıyamıyacağını ..onun ,için galatasaray büük cuvallamış , şimdi yalan söliyolar gecmiş olsun, ribery'i seyretmek bi zevkti....kuruş bile alamadan kaybedildi: