Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn
üffff cok geyik bi konu...(o zaman uğrama diyenler olabilir..ilk ve son girişimdir dile getirmeden edemedim...artio sonra bole konular...)
sen forumda ne bekliyorsun anlamadım..daha teknik konular tartışmak istiyorsan,pc bölümü filan var orada.
kirk hammett la tatil yapmak isterdim.