Arkadaşlar benim ekran karım fx 5200 128mb direct x 9 ve üstü ram 384 pentium 4 ama ben oyunu oynarken hiçbir sorun yok gibi her şey normal ve iyi görünüyor.ancak çevredeki ve görevlerini yaptığım insanları bazen göstermiyor,,bazen gösteriyor.bazen yarım gösteriyor.cd korsan bu cd den mi bilgisayardan mı kaynaklanıyor..lütfennnn