Patchi deneyene kadar hayli kuskuluydum, denedim, oynadim ve gördümki bu olanaklar icinde Hasan arkadas mükemmel bir is cikarmis. Ses tonu, vurgulamalari, gol sevincleri kisacasi herseyi ile gercekten takdire sayan. Hele bu patchin %100 tamamlanmis halini düsünmek bile heyecanlandiriyor beni. BU calisma mutlaka KOnami'yede gönderilmeli bence,eger PES 5'e konvert edilebilirse DVD'de diller arasinda anli sanli Türkce'mizde olur ki bu bile Hasan arkadasimizin emegini bir sekilde karsilayabilir, belki ufak bir payda verebilir Konami hic belli olmaz.
Senin yerinde olsam bunu cabuk bir sekilde bitirir ve KOnami'ye yollardim, eminim duydukalarinda cok sasiracaklar, evde kendi imkanlariyla böylesine bir profesyonel calismaya.
Ben kendi adima sana cok tesekkür ediyorum, yeni eklemeleri heyecanla beklyioruz b arada.