CrossOver Arkadaşlar bence deneyin bir Türk yapmış,gayet güzel ve zor bir oyun. http://www.giemelektronik.com/koridor/koridor_demo1_02.zip alıntı deildir:)
digimax evet bugün tecnology kanalında tanıtımı vardı.adam tek başına 4 senede yapmış,bitirmiş oyunu helal olsun yaw..
WecenG Önceki link problemli sanırım yeni link en son demo http://www.inndir.com/program.php?id=19746
CrossOver o verdiim link çalışıo galiba ssenin verdiğin linux için.bende teknoloji televizyonunda oyun stüdyosunda görmüştüm çok ii bir oyun ama bayaa zor
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: WecenG Önceki link problemli sanırım yeni link en son demo http://www.inndir.com/program.php?id=19746 evet linkte sorun var