Dallas = Dirk
Dallas'ta başka adam gibi adam yok. Bir adam tek başına takımı şampiyon yapamaz. LeBron tek başına takımı play-off'a bile sokamadı. Şampiyon olmak için en az 6 tane kaliteli adama ihtiyaç vardır. 5 oyuncu + koç. Birkaç tane de tecrübeli bench oyuncusu.
Bkz. bu yıl San Antonio: Parker + Ginobili + Bowen + Duncan + Mohammed
Bkz. geçen yıl Detroit: Billups + Hamilton + Prince + Wallace x2
Hepsi de yıldız oyuncu. Ayrıca olay takım oyunu oynamaktan geçer ve sağlam savunma.