ismet_nash utah olabilir golden state olabilir utah ta sakatlıklar durmadı state ise geç gelen baron davis o geldikten sonra takıma bi ara yanlış hatırlamıyorsam 10-0 gitmişlerdi
HotSauce18 aslında biraz mantıksız bişey hakeden hakettiği yerdedir kimsenin hakkı yenilmiyo iyi olan takımlar playoffa çıkıyo miami biraz şansızdı seriyi kaybetti hakeden detroit oldu....
m0K0k0 bence miami hakettiği yerde değil detroit yerine miami finale çıkması gerekirdi bana göre yazık oldu miami ye
Black God Lakers kesinlikle playoff a kalmalıydı , phonex ise sezona flash başladı hatta en iyi takımdı
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: ThEQueSTioN mavs şamp. olmalıydı ........ ne diyon abi sen ya :eek: :eek: mavs zaten zor geldi batı yarı finaline bi de şampiyon olcak diyon ciddi demedin dimi bunu :confused:
*{Bå®ô$_1905}* * Cleveland Cavaliers * Chicago Bulls * Memphis Grizzlies * Minnesota Timberwolves * New Jersey Nets * Sacramento Kings
tramp_1905 Lakers tam da hakettigi yerde bence. suan cok kotu yonetiliyo. Minnesota kesinlikle haketmedigi yerlerde.. Hadi Lakerstan 3 tane allstar ayrıldı bunnara noldu annamak guc. 1 sene batı finali dier sene 9. :( cık cık